کارشناس فروش : ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰

شرکت تولید قیر عایق کرج


شرکت تولید قیر عایق کرج,شرکت تولید قیر عایق کرج, فروش و اجرای عایق های رطوبتی حرارتی صوتی







پر مخاطب ها

    بهترین عایق های رطوبتی دیوارهای بتنی در کرج تهران  : هنگامی که از شما می پرسند عایق رطوبتی دیوار چیست، تصاویر تمام سیستم های دیواری در داخل و خارج ساختمان به ذهن متبادر می شود. در حالی که دیوارهای داخلی برای جداسازی ساختمان به مناطق کاربری استفاده می شود، دیوارهای بیرونی سیستم هایی هستند که از ساختمان محافظت می کنند و بنابراین مستقیماً تحت تأثیر شرایط آب و هوایی قرار می گیرند. مواد شیمیایی عایق رطوبتی دیوار به موادی گفته می‌شود که بر روی دیوارهای داخلی و خارجی ساختمان از فونداسیون تا پشت بام تأثیری بر آب وارد نمی‌کنند و به عنوان مانعی بین آب و ساختمان عمل می‌کنند و از تلفات احتمالی عملکرد جلوگیری می‌کنند.  به همین دلیل معمولا در ایران برای دیوار ها نیز به انجام نصب ایزوگام روی دیوار می پردازند.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    28 تير 1401 - 11:12
    بازدید : 281

    اجرای محافظت قاب های سازه ‌ای در مقابل حریق : چیستی پوشش ضد حریق را می‌توان با یک مثال بیان کرد: تصور کنید که یک ساختمان در اثر یک رویداد غیرمترقبه دچار حریق شده و افراد زیادی در آن حبس شد‌ه‌اند. آتش‌نشان‌ها در راه هستند، اما آتش هر لحظه بیشتر زبانه می‌کشد و ممکن است قبل از رسیدن آتش‌نشان‌ها، همه چیز را بسوزاند و از بین ببرد. مردم در پایین ساختمان جمع شده‌اند و هیچ راهی برای مهار آتش‌سوزی در ارتفاع بالای آن ساختمان بزرگ ندارند. مردم بیشتر نگران فرو ریختن اسکلت ساختمان هستند، چراکه با آن حجم از آتش‌سوزی، حتماً سازه‌های فلزی آن ذوب خواهند شد.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    26 تير 1401 - 12:58
    بازدید : 168

    عایق فشار منفی و مثبت بتومیکس در پارکینگ سازه : آب بندی فشار منفی و فشار مثبت اصطلاحی است که در فرآيند آب بندی از آن استفاده می شود. در واقع هر یک از اجزای سازه با توجه ساختار خود دارای فشار تعریف شده ای هستند که برهمان اساس آب بندی می شوند. آب بندی فشار مثبت و آب بندی فشار منفی اصطلاحی است که برای دو دسته آب های درون سازه ای تعریف شده است، در صورتیکه فشار آب از درون محفظه به بیرون باشد، فشار آب مثبت است و در صورتیکه فشار آب از بیرون محفظه به درون آن باشد، فشار آب منفی است. برای درک بهتر این مسئله به دو مثال استخر و چاله ی آسانسور در سازه توجه کنید،‌ در استخر ها آب موجود در محفظه به سمت بیرون فشار آب وارد می کند و در چاله های آسانسور موجود در طبقات زیرین سازه، فشار از بیرون به محفظه وارد می شود لذا استخر ها دارای آب فشار مثبت و چاله های آسانسور دارای فشار آب منفی هستند و باید بر همین اساس تهمیدات مربوط به آب بندی برای آنها انجام گیرد.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    پنجشنبه 23 تير 1401 - 15:08
    بازدید : 173

    عایق نمودن و زیرسازی ساختمان با قیر آماده : قیر یکی از اصلی ترین مواد اولیه در صنعت راه سازی، عایق نمودن و زیرسازی ساختمان و نیز از پر فروش ترین مواد اولیه عایق کاری در صنعت راه و ساختمان می باشد و خرید قیر مناسب یکی از مسائل مهم پیش روی پیمانکاران و مصرف کنندگان قیر میباشد واز نظر پیمانکاران و خریداران باتجربه مورد توجه ویژه از نظر کیفیت قیر و انتخاب نوع استاندارد قرار دارد چون اگر قیر مصرفی از نوع قیر با کیفیت بالا واستاندارد نباشد، بعد از ساخت آسفالت، عایق کاری وقیرگونی ساختمان بعد ازمدتی کوتاه بعلت بی کیفیتی قیر مصرف شده در آسفالت و یا عایق کاری باعث خرابی قیرگونی و نفوذ آب به سطح زیرین و یا کنده شدن آسفالت و یا ایجاد ترک درآن می گردد.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    21 تير 1401 - 13:40
    بازدید : 196

    عرضه عایق های واترسیل رنگی پوشش دهی رطوبتی : عایق نانو نما واتر سیل S500 بر پایه رزین های آلمانی آکرولیک ، بصورت گرانول های آماده از شرکت سیلانت آلمان وارد میشود و در داخل توسط پیشرفته ترین دستگاه‌های  این شرکت ،  نانو فناوری شده و در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد. این محصول مایع و شیری رنگ با خاصیت واتر پروفی صددرصدی که دارد ، یکی از مواد بسیار حرفه ای در نوع خود جهت آب بندی میباشد.که بوسیله هر کسی و بدون نیاز به تخریب و بر روی هر نوع شیب سطحی ؛ بعلاوه روی تمامی مصالح و مواد ساختمانی مثل گچ ،.سیمان ،.موزائیک ،.چوب.، دوغاب و ملات زیر کاشی مورد استفاده قرار می گیرد. از ویژگی های عایق رطوبتی و حرارتی نانو برای نمای سازه می توان قابلیت اجرای آسان و سریع آن، آسان و سریع اجرا شده و کاملا عایق رطوبت بوده، امکان تنفس سطوح را فراهم می کند و مقاومت در برابر عوامل خارجی از ویژگی های مهم این عایق به شمار می رود.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    22 تير 1401 - 12:52
    بازدید : 184

    آناليز و کاربردهاي گيلسونايت يا قير طبيعي و معدني : وقتی که مواد فرار نفت خام موجود در اعماق زمین به مرور زمان و در برابر عوامل جوی تبخیر شود، ماده سیاهی از آن برجای می ماند که قیر طبیعی نام دارد. در حقیقت قیرهای طبیعی مواد هیدروکربنی سنگینی هستند که بر اساس نحوه تشکیل، خواص فیزیکی، حلالیت در تتراکلریدکربن و ترکیب شیمیایی به گروه های مختلفی مانند پیروبیتیومین آسفالتیک ، پیروبیتیومین ،غیرآسفالتیک ، آسفالتیت و غیره تقسیم بندی شده و این گروه ها نیز خود به گروه های مختلفی تقسیم بندی می شوند. مثلاً آسفالتیت ها به سه گروه گیلسونایت ، گراهامیت و گلانس پیچ تقسیم می شوند که گروه گیلسونایت از جمله مرغوب ترین و مشهورترین گروه های قیر طبیعی می باشد.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    20 تير 1401 - 9:5
    بازدید : 350

    روش های عایق گرما و حرارت در مخازن و منابع : به منظور جلوگیری از هدر رفت گرما در تاسیسات گرمایی و یا بخش های مختلف صنعتی، می توان از رنگ عایق گرمایی استفاده کرد. رنگ عایق حرارت به دلیل داشتن ضخامت بسیار کم و همچنین کیفیت بالا و هزینه بسیار پایین در استفاده، می تواند به عنوان یکی از بهترین روش های عایق گرما و حرارت مورد استفاده قرار بگیرد. این ابزار که می تواند در عایق کردن ساختمانها، سوله ها، خطوط لوله، مخازن و… مورد استفاده قرار بگیرد، به دلیل پیاده سازی سریع، بسیار محبوب است و می تواند تا حدود ۵۰ درصد هزینه های مصرف انرژی را کاهش دهد. نسل جدید پوشش های عایق حرارتی بر پایه نانوذرات دارای خواص منحصر بفردی در خصوص کاهش ضریب انتقال حرارت سیستم های رزینی می باشند. این خاصیت باعث کاهش قابل توجهی در هدر رفت انرژی در ساختمان ها و صنایع می گردد.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    18 تير 1401 - 12:21
    بازدید : 211

    روش های محافظت از عایق کاری استخر کشاورزی : آب بندی و عایق کاری استخر و یافتن بهترین راه برای این کار، یکی از مهم ترین گام ها در ساختن استخر است . آب بندی استخر با توجه به نوع کاربری و ساخت آن ها متفاوت است و مواد و روش های گوناگونی برای عایق کاری استخر های شنا،کشاورزی ،بتنی و بلوکی و …وجود دارد. بهتر است از مواد عایق کاری استاندارد استفاده کنیم تا در آینده به درد سر نیفتیم. در این مقاله به بررسی تمام مواد آب بندی و عایق کاری برای ساختن انواع مختلفی از استخر ها و نگهداری از آنها می پردازیم.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    16 تير 1401 - 8:54
    بازدید : 255

    نمایندگی انواع رزین اپوکسی شفاف جهت عایق کاری : رزین‌ها که در دسته بندی مواد شیمیایی در گروه پلیمرها قرار می‌گیرند، از دو منبع طبیعی و مصنوعی قابل دسترس هستند و به دو فرم نیمه جامد و مایع یافت می شوند که دارای خواص و کاربرد های گوناگون در صنایع می باشند. رزین ها دارای انواع گوناگونی می‌‎باشند که پرکاربرد ترین آن‌ها رزین اپوکسی است. اصطلاح اپوکسی به گروه یا خانواده از مواد شیمیایی گفته میشود که در آن پیوند یک اتم اکسیژن با دو اتم کربن وجود داشته باشد. رزین اپوکسی که در محل مورد استفاده قرار می‌گیرد از اختلاط دو بخش رزین و سخت کننده (هاردنر) حاصل میشوند که باعث به وجود آمدن خصوصیات منحصر به فردی برای این ماده می شود. امروزه خانواده بزرگ رزین اپوکسی داراي بالاترین کارایی ها دربین رزین هاي موجود در صنعت است.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    15 تير 1401 - 12:23
    بازدید : 190

    عرضه انواع چسب ماستیک قیری درزگیری در سراسر کشور : یکی از روش های تعمیر ایزوگام و لکه گیری ایزوگام هایی که خراب شدند استفاده از چسب ماستیک می باشد. ترمیم ایزوگام به کمک چسب ماستیک یک راه ساده است که بدون نیاز به ایزوگام کار نیز می توان آن را انجام داد. چسب های ماتیک امروزه در ترمیم خرابی ایزوگام کاربرد فراوانی دارند. خرابی ایزوگام ها موجب نفوذ آب به داخل دیواره ها و سقف می شود و یکی از راه های عبور رطوبت و نم از همین درزها وشکاف ها می باشد. استفاده از چسب ماستیک بخوبی درزها را پر کرده و سبب جلوگیری از نفوذ آب می شود. انواع مختلف این چسب ها شامل: ماستکی قیر گرم، ماستیک قیر سرد، ماستیک پلی یورتان، ماستیک پلی سولفید و… می باشد. قبل از استفاده از چسب ماستیک ایزوگام را بخوبی تمیز کنید.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    14 تير 1401 - 10:22
    بازدید : 229

    بهترین محصول تک جزیی بر پایه قیر جهت محافظت سطوح : پوشش مایع یک جزیی بر پایه ترکیبی از قیر، فیلرهای معدنی، رزین وحلال پس از خشک شدن چسبندگی فوق العادهای به سطوح فلزی و بتنی پیدا می کند. جهت ایزولاسیون سطوح بتنی پیش از مدفون شدن در خاک و به منظور جلوگیری از نفوذ عوامل مخرب در بتن، مورد استفاده قرار می گیرد. امولسیون قیری آب بند یک سیستم پوشش آب بند بر پایه قیر اصلاح شده پلیمری پایه آب می باشد که یک غشاء انعطاف پذیر با چسبندگی بالا و محافظ در برابر آب، رطوبت و بخار آب ایجاد می کند. این محصول به عنوان پرایمر برای جلوگیری از نفوذ املاح نیز قابل استفاده تا نسبت اختلاط 1 به 4 با آب می باشد.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    13 تير 1401 - 11:13
    بازدید : 157

    خرید پوشش ضد حریق فولاد جهت محافظت از سطوح سازه ها : پوشش ضد حریق یا فایرپروف ساختمانی بسیار مورد توجه هستند تا خطرات و خسارات جانی و مالی احتمالی با رعایت قوانین ایمنی به حداقل برسند. فایر پروف یا پوشش ضد حریق روکشی است که بر روی اجزای سازه استفاده در بخش های مختلف ساختمان از جمله اسکلت، تیرها و ستون ها و… است که با بالا بردن مقاوت ساختمان ها در مقابل آتش و هر نوع تنش حرارتی سرعت گسترش  آتش را به حداقل می رساند به طوری که افزایش دما باعث فروپاشی اجزای اصلی سازه ها نمی­شود و دمای تیرها و ستون ها در حین حادثه به حد دمایی که باعث افت مقاومت فولاد یعنی چیزی در حدود 500- 470 درجه سانتی گراد و ریزش آن یا از بین رفتن ساختار سازه و در نهایتا تخریب کامل شود، نمی­رسد.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    12 تير 1401 - 10:40
    بازدید : 253

    اجرای انواع عایق های پایه سیمانی جهت عایق استخر و بام : عایق های پایه سیمانی جایگزینی مطمئن در عایق کاری پشت بام ها و استخرها می باشد و جایگزین مقرون به صرفه نسبت به ایزوگام و قیرگونی است. عایق پایه سیمانی را می توان جهت سطوح مختلف ساختمانی همچون پشت بام ، استخر، های بهداشتی ، دیوارهای باران گیر ، و همچنین برای آب بند نمودن قطعی سطوح مختلف گالوانیزه ،آزبست ، اردواز،بتن، موزاییک ، سنگ ، استخر ، مخازن آب ، گنبد مساجد ، سقف کارخانجات ، و،،، استفاده نمود.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    11 تير 1401 - 11:38
    بازدید : 172

    مزایای اجرای عایق محافظ نما پایه حلال در سازه ها : محافظ نما پایه حلال بر اساس نانو سیلیکون های سیلان سیلوکسان، تقویت شده با تکنولوژی نانو، فرموله و تولید شده اند و پس از اجرا روی سطح نفوذ می کنند و هیچ اثری از نظر ایجاد براقیت یا پوشش بر جای نمی گذارند.این ماده با قابلیت نفوذ در تخلخل های موئینه سطح، موجب آب بند شدن سطح خواهد بود. پوشش محافظ  نما Top Cover محلولی ترکیبی بر پایه رزین های ضد آب و پلیمرهای پایدار کننده می باشد که با ایجاد لایه ای بی رنگ و فیلم سطحی سخت بر روی سطوح سنگی و نمای ساختمان، آنرا از نفوذ رطوبت، آلودگی ها و سایش حفاظت می نماید. سطوح پوشیده شده با این محصول علاوه بر زیبایی و استحکام بیشتر، در مقابل بارانهای اسیدی، شوره زدن، پوسته شدن و اشعه مستقیم آفتاب (UV)مقاوم بوده و  قابل شستشو می باشد.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    9 تير 1401 - 10:6
    بازدید : 277

    مزایای اجرای ماستیک قیری سرد اجرا تک جزئی در سطوح : یک ماستیک ویسکوالاستیک بر پایه بیتومن رابر تیکسو تروپیک و حلال های هیدروکربنی می باشد که دارای چسبندگی خوب به انواع مصالح می باشد. ماستیک سرد اجرا پس از خارج شدن حلال از محیط آن به یک ماده جامد با انعطاف پذیری مناسب و آب بند تبدیل می شود. ماستیک سرد اجرا تک جزئی و آماده مصرف است. قابلیت اجرا توسط ماله را دارد و حتی قابلیت استفاده در محیط های سرد را نیز دارد.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    8 تير 1401 - 12:35
    بازدید : 220

    استفاده از مواد آب بندی در چاله آسانسور ساختمان های قدیمی : از آنجا که چاله‌های آسانسور در سطوح پایین و در قسمت  فشار منفی واقع شده‌اند، امکان قرارگیری آن‌ها در ترازهایی پایین‌تر از سطح آب زیرزمینی بسیار شایع می‌باشد و زودتر و شدیدتر از سایر دیواره‌ها و سطوح دچار آسیب‌های ناشی از نفوذ و نشت آب می‌گردد. به طور کلی آب‌بندی چاله آسانسور جزو آب‌بندی فشار منفی بوده و فقط در زمانی که آب از پشت دیواره های چاله آسانسور به داخل آن نفوذ می کند انجام می‌گردد. آب‌بندی چاله آسانسور در مواقعی که از دیواره‌های آن آب نشت می‌کند کار بسیار سختی است.به همین دلیل آب بندی مناسب اگر با توجه به استانداردها و به درستی انجام شود از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. نفوذ آب به داخل چاله آسانسور باعث آسیب دیدن تجهیزات مکانیکی و الکتریکی و همچنین تخریب و فرسایش دیواره آسانسورمی‌شود. آسیب دیدن تجهیزات و دیواره آسانسور علاوه بر تحمیل هزینه‌های زیاد ممکن است تلفات انسانی نیز در پی داشته باشد.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    7 تير 1401 - 9:27
    بازدید : 149

    روش عایق کاری مخازن بتنی بعد از اجرا و ساخت آن : سطوح بتنی داخل مخزن به دلیل جمع شدگی بتن بعد از خشک شدن به طور طبیعی ترک برمیدارد که قبل از اجرای لایه آببند این ترک ها باید ترمیم شوند. تغییر کاربری مخازن می تواند بر نوع سیستم آب بندی اثرگذار باشد. همچنین در شرایطی پیش می آید که پس از ساخت، سیستم آب بندی به خوبی عمل نکرده و نیاز است که یک سیستم آب بندی جدید طراحی گردد. عملکرد نامناسب سیستم آب بندی پس از طراحی وابسته به عملیات اجرایی است. به عنوان مثال دیر رسیدن بتن به پروژه، در رفتن واتر استاپ ها، انجام بتن ریزی در هوای گرم، یخ بستن بتن در حین اجرا و… از جمله مواردی هستند که باعث اخلال در روند اجرای سیستم آب بندی می شوند. از این رو در چنین مواردی باید به آب بندی مخازن بتنی پس از اجرا توجه کافی گردد.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    6 تير 1401 - 9:6
    بازدید : 213

    انواع امولسیون های قیری عایق بندی سطوح در گوهردشت : امولسيون هاي قيري را از نظر سرعت شكسته شدن و بار الكتريكي ذرات معلق مي توان رده بندي نمود . رده بندي امولسيون هاي قيري از نظر سرعت شكستن که بعد از مصرف امولسيون قيري آب موجود در مخلوط جدا و تبخير شده و قير به تدريج سطح راه و يا اطراف سنگ دانه ها را اندود مي كند كه اين فرآيند شكست امولسيون ناميده مي شود . امولسيون هاي قيري بر اساس پايداريشان در مقابل شكستن به سه گروه اصلي تند شكن (ناپايدار )كند شكن (نيمه پايدار ) و دير شكن (پايدار ) تقسيم مي شوند كه هر گروه اصلي زير گروههاي مختلفي دارند .

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    5 تير 1401 - 11:19
    بازدید : 204

    کاربرد عایق بام سفید جهت اجرا روی ایزوگام ها : قیرگونی در مقایسه با ایزوگام به دلیل این که احتمال خطای انسانی در اجرای آن کمتر از ایزوگام است، عایق بندی بهتری انجام می دهد. علت این امر این است که قیر مورد استفاده در قیرگونی برای قابل استفاده بودن باید ذوب شود، ولی در ایزوگام با استفاده از مشعل یا تورچ پشت صفحات ایزوگامی داغ و ذوب شده و سپس چسپانده می شود. به همین دلیل احتمال پوسته کردن و عدم اتصال در لبه ها و همچنین عدم اتصال در نقاطی مانند لوله های تهویه و پایه های سازه ای مانند پایه برج های خنک کن و … به وجود می آید.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    4 تير 1401 - 12:8
    بازدید : 148

    عایق‌ بندی حرارتی مناسب سطوح کف و دیواره ساختمان‌ : به‌طورکلی در تأسیسات گرمایی، برای کم کردن تلفات حرارتی سطوح مختلف ساختمان، لوله‌ها، کانال‌ها و مخازن و جلوگیری از نفوذ رطوبت و انتقال صدا، از مواد و مصالحی به نام عایق استفاده می‌کنند. درواقع عایق‌های حرارتی مصالحی هستند که برای جلوگیری از انتقال حرارت استفاده می‌شوند. در این میان گرچه عایق‌کاری ممکن است تا حدودی هزینه ساخت و قیمت تمام‌شده ساختمان را افزایش دهد ولی در درازمدت بهره‌وری بالایی داشته و می‌تواند هزینه اولیه را باصرفه جویی لازم جبران نموده و موجبات آسایش و صرفه اقتصادی را فراهم نماید.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    1 تير 1401 - 12:9
    بازدید : 236

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 450
    تعداد کل نظرات : 2